В основу оцінювання навчальних досягнень студентів покладено компетентнісний підхід.
Вимоги до результатів навчання для забезпечення наскрізного компетентнісного підходу корелюються з дескрипторами Національної рамки кваліфікацій.
При оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти враховуються наступні загальні критерії:
- характеристика відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;
- якість знань: повнота, глибина, гнучкість, системність, міцність;
- сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
- рівень здатності до здійснення розумових операцій: уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
- досвід творчої діяльності: уміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези;
- самостійність оцінних суджень.
При вивченні предметів загальноосвітнього циклу за 12-бальною шкалою.
При вивченні дисциплін, що формують загальні та спеціальні компететнтності, передбачені відповідною ОПП, оцінювання рівня навчальних досягнень здійснюється за 4-бальною шкалою.